четверг, 9 марта 2017 г.

Ми в професії пограли...

Провели урок та подивитись міський захід до 203 річниці Т.Г.Шевченка. Дякую за співпрацю вчителю Мазур Я.В., колегам-методистам та Андрєєвій О.О. 5-А клас, ви гарнюні, гарно читали Шевченка та грали у професії!


Світлина від Валентини Деркач.

Світлина від Валентини Деркач.

Конспект відкритого уроку

     За змістом: Шевченківський урок «Тарасові шляхи» (до 203-річчя народження Великого Кобзаря), підготувала Мазур Я.В., вчитель української мови та літератури
Мета виховна:

Відзначити роковини Великого Кобзаря
Мета пізнавальна: поширення знань дітей про життя та творчість Великого Кобзаря Т.Г.Шевченка
Мета дидактична: розвиток у дітей навичок виступу на сцені перед великою аудиторією людей, розвиток навичок виразного читання віршів
     За формою: профорієнтаційний урок-ділова гра на тему: «Презентація професій актора, диктора, журналіста, фотографа, відео-оператора», підготувала методист з профорієнтації Деркач В.Г.
Мета пізнавальна: Дати поняття про творчі професії, поширити поняття про професії актора, диктора, журналіста, фотографа, відео-оператора
Мета дидактична: залучити дітей до елементів діяльності, які виконують люди названих професій, об’єднавши їх у групи:
1. Актори – 13 учнів-читців
2. Фотографи – 2 учениці
3. Відео-оператори – 2 учня
4. Знавці професій : журналіст - Софія Аксьонова актор – Андрій Скакун
5. 5 учнів – журналісти, які будуть писати статті про захід (3 учнів), тележурналісти, які будуть виступати по телебаченню з розповіддю про захід (2 учнів)
Перспективне завдання: -актори вивчили матеріал за темою « Тарасові шляхи»
-знавці професій отримали матеріали з професіограм (журналіст, актор)
-4 учням запропоновано робити фото та відео заходу.
-Журналісти отримають завдання під час уроку.
Запрошені: журналіст ТБ «Оріон» Андрєєва О.О.
Методисти з профорієнтації шкіл міста Хід уроку:
І.Вступ.
1. Тема, мета, запрошені.
 2.Розподіл обовязків, роздача бейджиків. розподіл місць біля памятника.
 ІІ. Основна частина.
1.   Актори – 13 учнів-читців (читають вірші та прозу)
2.   Фотографи фотографують – 2 учениці
3.   Відео-операторироблять зйомку 2 учня
4.   Знавці професій слухають : журналіст - Софія Аксьонова акторАндрій Скакун
5.   5 учнів – журналісти, які будуть писати статті про захід (3 учнів), тележурналісти, які будуть виступати по телебаченню з розповіддю про захід (2 учнів) – слухають

2. Бесіда про виконання своїх обовязків:
А) Актори: -Що було приємно, легко робити?
 -Які були труднощі?
-Знавець професії актора читає професіограму.
 -Слово журналісту, диктору, режисеруАндрєєвій О.О. (про роботу актора, диктора, журналіста)

Б)Журналісти
-Що було приємно, легко робити?
-Які були труднощі?
-Знавець професії журналіста читає професіограму.

В) Фотограф:
-Що було приємно, легко робити?
-Які були труднощі?

Г) Відео-оператори:
 -Що було приємно, легко робити?
-Які були труднощі?

3.Інтервю (експромт)
– задають питання методистам:
Оцініть роботу наших артистів, які сьогодні виступали
-Що Вам сподобалось?
 -Що би Ви змінили у виступі?

ІІІ. Підсумок.
А зараз ми подивимось виступ майже професіоналів – починається міський захід, присвячений роковинам Т.Г.Шевченка. Отже , дивимося та вчимося майстерності.


Комментариев нет:

Отправить комментарий