суббота, 24 февраля 2018 г.

"ПРОФЕСІЙНИЙ ОРІЄНТИР 2018" Конкурс есе про майбутню професію

     Учениці 10-го класу гімназії Непогодьєва Олена, Терещенко Анна та Іванова Ірина  беруть участь у Всеукраїнському конкурсі есе про професію.Їхні роботи надіслані на сайт конкурсу. Чекаємо підсумків.
Реєстрацію есе продовжено до 2 березня 2018 року!
     Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» та Career Hub у партнерстві з Першим Українським Міжнародним Банком розпочинають Конкурс есе «Моя майбутня професія: планування і розвиток» для учнів 10-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України.
     Навчаєшся у 10 класі? Вже знаєш, ким хочеш стати в майбутньому? Розкажи нам про професію своєї мрії та який внесок у розвиток країни ти плануєш зробити власною працею. Отримай унікальну можливість почути поради з планування та розвитку кар’єри від керівників підприємств, організацій та державних органів.
Робота Непогодьєваї Олени, учениці 10-А класу:
Моя майбутня професія: планування і розвиток
У наш час однією з
найпопулярніших професій є програміст. І це не дивно, адже 21 століття – це століття новітніх технологій. Будівництво, бізнес, економіка, біологія та фізика – усе це зараз стрімко розвивається завдяки програмуванню. Воно дає змогу розв’язувати складні алгоритми, створювати програми та керувати машинами. Таким чином, програміст відіграє важливу роль у всіх сферах людського життя.
У початковій школі, як і багато інших дітей мого віку, я хотіла стати художницею, співачкою або танцюристкою. Я була творчою особистістю, полюбляла робити щось цікаве та незвичайне.
Проте  дитинство непомітно пролетіло, зникли «рожеві окуляри», почалася середня школа… Саме в цей період  життя мені подобалося фотографувати. Батьки, подруги, рослини та тварини були моїми «моделями» для фотосесій. Я насолоджувалася усім процесом. У майбутньому я вже бачила себе фотографом…
Але в 7 класі мій батько познайомив мене з програмуванням. Сам він, до речі, не є програмістом за фахом, проте він добре розуміється на комп’ютері та техніці. Батько розповідав багато про людей, які цим займаються, про великі можливості. Його розповіді надихали мене на вивчення мов програмування. Завдяки моєму прагненню до зближення з комп’ютером я маю значні досягнення з такого предмету, як інформатика.
У школі дуже часто проводять усілякі діагностичні дослідження щодо наших профорієнтаційних нахилів. Вони допомагають нам у виборі майбутньої професії. Що стосується мене, то мої результати кожен рік показують одну й ту саму професію – програміст. Дослідження ще раз підтверджують, що програмування – це моє покликання.
Хоча слід пам’ятати, що програміст – це тяжка розумова праця. Саме тому я поглиблюю свої знання з таких шкільних предметів, як англійська мова та математика. У вільний час я самостійно вивчаю мови програмування. Головне, що я маю мету і докладу всіх зусиль, щоб її досягти!
Робота Іванової Катерини:
Моя майбутня професія : планування і розвиток
Вибір професії має дуже велике значення для кожної людини. Саме від вибору професії залежить майбутнє людини. Професія може надавати кожному різні можливості, захоплення, емоції та купу нової інформації. Важливо обрати професію в юнацькому віці. Якщо людина обере ту професію, яка їй не до душі, то вона буде ходити на роботу без задоволення, їй буде нудно та сумно. А якщо ж навпаки, людина обере професію , яка їй дуже подобається, вона буде найщасливішою людиною у всьому світі. Адже займатися тією справою, яка тобі подобається – це дуже важливо. Ставитися до вибору професії треба дуже відповідально. Саме професія, яку ви обрали, надасть вам певного місця в суспільстві, певну значущість.
Спочатку, коли я вчилася в початковій школі, я мріяла про те, ким я хочу стати у майбутньому. Я хотіла стати вчителькою, а потім лікарем. Я вважаю, що ці професії потребують багато відповідальності, розуму та знань, вміння працювати у великому колективі та обовязково - комунікабельності.   Потім, мої думки про майбутнє у класах середньої ланки змінювались. Я хотіла обрати професію, повязану з науковою діяльністю. Наприклад,  біохімік – професія, тісно пов’язана з біологією та хімією. Вона потребує відповідальності та точних знань з цих наук.
 Зараз на вибір моєї майбутньої професії вплинуло багато речей. По-перше, це навчання у школі та улюблені предмети. Саме улюблені предмети, якими ти захоплюєшся та вчиш із задоволенням та цікавістю, підштовхують тебе до вибору професії. На вибір професії впливають і вчителі у школі, які завжди тобі можуть допомогти. Через їх цікаві розповіді щодо їх предмету, цікаві та незвичні способи викладання людині хочеться дізнатися про предмет більше нового додаткового матеріалу.
По-друге, на мій вибір професії вплинули знання про ринок праці, економічні відносини, матеріальні блага. Важливим є також те, що робота має приносити  людині гроші для гарних умов проживання.
Кожного року у школі ми проходимо діагностичні дослідження щодо наших профорієнтаційних нахилів. Я вважаю, що вони допомагають людині зрозуміти, в чому вона має певні здібності і сильну сторону. Людина зрозуміє, чого вона прагне, які її бажання та схильності. Після отримання результатів дослідження, ви оберете, яка професія вам підходить та у якій сфері вам працювати. Це може бути робота з людьми, документами, тваринами, технікою. Саме мені ця діагностика дуже допомогла ,  і тоді я майже вирішила , ким я хочу стати.
Професія, про яку я мрію зараз, це юрист. Ця професія потребує багато відповідальності, обов’язкових знань Конституції України, законів, логічного мислення, концентрації уваги, гарної пам’яті. Мені подобається ця професія тому, що таким чином я буду мати змогу допомагати людям та карати винних людей, що порушують закон і  є небезпечними для суспільства.
Взагалі, для здійснення мрії, потрібно обов’язково щось зробити, щоб вона мала змогу здійснитися. Тому, я намагаюсь дуже гарно вчитися, опрацьовую додатковий матеріал, який мені допоможе при оволодінні професією, треную сильний вольовий характер. Також мені допомагають певні гуртки, додаткові заняття.
Я впевнена, якщо людина захоче,  вона може досягти  своєї мети, навіть, якщо спочатку мета здається нездійсненною.
Робота Терещенко Анни:
Моя майбутня професія: планування і розвиток
Взагалі, для чого люди працюють? Існує прислів’я: «Праця зробила з тварини людину». На мою думку, воно добре розкриває суть праці. Особливо важливо обирати професію, яка дійсно цікавить тебе. Адже кому подобається ходити на нецікаву йому роботу?
          У початковій школі я мріяла стати вчителем, робітником у зоопарку, вихователем у дитячому садочку, таксистом, художником. Світ для мене тільки починав відкриватися. Не знаючи, чого дійсно  прагну, я багато чим цікавилася. Звичайно, коли я подорослішала, дізналась багато нового, в мене почали формуватись основні інтереси, і вибір вже не був таким неоднозначним. В середніх класах я все більш міркувала про майбутнє. До мене приходило усвідомлення, чого я дійсно хочу, що мені підходить, і що мене цікавить. Тому, в середніх класах для себе я розглядала такі варіанти: лікар, актриса, художник або вчитель.
          Але найбільше, на вибір моєї майбутньої професії вплинула Дитяча художня школа. У ній я навчаюся вже 7 років. Мені подобається малювати, творити і розвиватися. У художній школі я набула багато досвіду, який знадобиться мені в житті. Я вдячна своїм викладачам за те, що пробудили у мене зацікавленість до цього та виявили мій талант.
          Опитування, які проводили у нас в сьомому та дев’ятому класі,  визначили, який тип роботи мені підходить. За результатами мені підходить або робота з людьми, або робота у творчій сфері. Мені подобаються обидва типи роботи, але я вирішила, що хочу пов’язати свої уміння з майбутньою професією. Тому обрала творчий тип.
          Професія, про яку я мрію – графічний дизайнер. Ця професія вимагає мати розвинену фантазію, знання про основи композиції, тощо. Я б хотіла придумувати різні плакати, етикетки та втілювати їх у життя.
          Щоб здійснити свою мрію щодо майбутньої професії, я багато чого роблю. По-перше, я закінчую художню школу, по-друге, я відповідально готуюсь до іспитів, як предметних, так і творчих. Я також розвиваю свої навички роботи у різних програмах на комп’ютері, які в майбутньому стануть мені у нагоді.
          Отже, я сподіваюсь, що буду працювати дійсно тим, ким хочу. Здійснити свою мрію – ось моя головна мета. Але, щоб досягти мети, треба робити щось для цього. Тоді  точно досягнеш успіху.
          Діти у нашому суспільстві мають можливість обирати ту професію, яка їм до вподоби, до якої вони мають хист, яку їм радять їхні батьки. Це велика можливість у демократичному суспільстві.

Комментариев нет:

Отправить комментарий